9.12.2011

Bloger Chef ni objavil mojega komentarja

Objavljeno v Družbena kritika avtor samokodela

Siolov bloger Chef ni hotel objaviti mojega komentarja na njegov prispevek Pozitivna ali negativna Slovenija:

http://chef.blog.siol.net/2011/12/07/pozitivna-ali-negativna-slovenija/

Moj komentar zato objavljam spodaj:

Ravno desničarji vedno nastopajo kot da so pametnejši in to velikokrat popolnoma brez argumentov, levičarji pa običajno bolje argumentirajo, pa še toliko naduti niso, da bi nastopali kot da so pametnejši!

Družinski zakonik je vezan na najbolj osnovne človekove pravice, tukaj ne morejo odločat nazadnjaki!

Janša je zlagan, dvoličen, manipulatorski, diktatorski in demagoški! Gre mu le za oblast in lastne koristi in do tega pride z lažmi!

Nsi je zlagan, dvoličen, nazadnjaški cerkveni podrepnik!

Janković je najboljša možna opcija, če ne bo on nekaj naredil, potem najbrž ne bo nihče!

Če pobereš bogatim več davkov ker gradiš socialno državo, nisi naredil nič slabega, tisti ki zaradi tega kalkulirajo koliko bodo zaslužili, da ne pridejo čez mejo za višje davke, pa delajo družbi in najbrž tudi sebi škodo!Žal!

Kučanov klan je čisti bullshit, Kučan pa ima pravico javno povedati svoje mnenje, Janković je zelo dobro deloval v Mercatorju in menjava je bil čista politična svinjarija!

Pa nisem zaslepljen levičar, ki bi slepo sledil levičarjem le zato ker sem pač levičar. Tudi na levici so se dogajale napake, preslabo vodenje, prepiri, sumljive zadeve, ampak mislim da zaupanje v Jankovića ni iz trte zvito in da bo znal res marsikaj dobrega postoriti!

Jankovič je do neke mere avtokrat, ampak mora kljub temu svoje prepričat da glasujejo da imajo potem večino in če hočeš nekaj pametnega naredit, moraš bit včasih tudi malo avtokrat! In od kod imaš podatke, da so dvignili cene avtobusov zaradi Stožic!? Marsikaj so financirali, tudi zadolžiti so se morali, a vleči takšne nedokazane zaključke, da z zvišanjem vozovnic rešujejo kakršenkoli težak finančni položaj, tega ni za govoriti brez dokazov! Se pravi govoriti da Jankovič marsikaj postori, a hkrati s sumljivo finančno situacijo, to je treba dokazati, ne pa rušiti njegova konkretna dejanja za Ljubljano.

In točno platonovsko rešitev države potrebujemo in tukaj je Janković najboljša možnost da se to zgodi!

Janković noče v koalicijo z Janšo ker točno ve, da je tu soodločanje nemogoče, ker je Janša katastrofa in se z njim ne da sodelovati! Jankovič se vse bolj uspešno dogovarja za koalicijo brez Janše in koalicija z Janšo bi bila katastrofa, saj bi Janša hotel ves čas glavno besedo, je pa bolj ali manj nesposoben. Janša pa ne zafrkava z raznimi določanji kje bo sestankoval zaradi tega ker je Janković zavrnil sodelovanje pred volitvami, ampak zato ker ima diktatorski način razmišljanja in hoče ukazovati Jankoviču!

Pa prav je da se v socialni državi največ vzame bogatim, ker imajo itak preveč in tega ne potrebujejo in naj bodo raje solidarni! Pa lepo da priznaš da je Janković veliko storil za Ljubljano in normalno je da tudi mora vzet kak kredit. Važno je da ga bo lahko odplačal!

Pa kakšne neumnosti v zadnji točki! Jankovič res dela po cele dneve in se najbrž tudi zaveda da je to najbolje za Ljubljano in pa tudi za človeka ni slabo! Dobro je delati, seveda pa je novembra delal manj, a verjamem da se to občini ni nič poznalo! Pa dvomim da ne zna uporabljati maila, če pa ga res ne zna se lahko to nauči v treh minutah, tako da ne bluzi! In kaj pol če je menjal job? Važno je da bo tudi nov job dobro opravljal!

In kaj mene skrbi!? Malo me skrbi da mu morda ne bo tako dobro uspelo, kot načrtuje, morda tudi zaradi razhajanj z Virantom, ki bi znal delati zgago! Malo me morda skrbi avtokratskost, ki ni vedno najboljša, pa naj bo človek še tako pameten! Mislim pa da je Jankovič pošten in deloven človek, ki lahko naredi veliko dobrega! A vendarle se lahko kje izkaže za neučinkovitega, ne izbere najboljše ekipe ali začne morda delati tipične negativne stvari ki jih delajo nekateri politiki, a njegovo dosedanje delo nič ne kaže na to!

Kar se pa tiče tega, da ima Janković roke obrnjene k sebi, pa se ne strinjam, ker mislim da ga za neko normalno mero takšnega početja, kar se tiče nepoštenih poslov, pa se mu jih nikoli ne dokaže!

DODATEK ki ga na chefovem blogu ne bi bilo: Malo me skrbi tudi za kulturo, baje pa da Janković obiskuje kvalitetne prireditve, ampak razne Danijele pač niso najboljši znak, da bo Janković dobro poskrbel za kvalitetno kulturo!

  • Share/Bookmark
 
Objavo lahko komentiraš, ali pa s svojega bloga pustiš trackback. RSS 2.0

21 komentarjev

  1. nevenka nevenka pravi:

    Ja, tudi “napad na tržnico” je veliko ljudi razumelo v rubriki nekulturno, pa selitev Šentjakobskega gledališča in razno razbijanje kulturnih tradicij, ki mu, kot izrazito praktičnemu človeku, niso bile blizu. Tudi podrtih vrtičkov mu masikdo ni odpustil, raznih komunalnih podražitev itd.
    Je pa v Ljubljani, vsaj na nekaterih področjih, videti napredek.
    In seveda – napredek ni zastonj.
    Danijela vsepovsod je pač kiks.
    In škoda našega denarja.

    9.12.2011 ob 08:20

  2. nevenka nevenka pravi:

    Drugače pa, bolje, da se malo umiriš in pokažeš, da je levica bolj uravnotežena.
    Kaj nas bo doletelo, bomo pa videli.
    Te volitve so bile prvič take, da mi po njih ni niti malo odleglo.
    Nočem, da se kdo na naš račun cufa za oblast, namesto, da bi se delalo za Slovenijo. In se jezim na Janšo, ki raje skrbi za svoje vernike, kot za Slovenijo, in bo ves čas deloval tako, kot da bi požrl metlo in bo spodkopaval namesto pomagal. Še začelo se ni, pa je že zapel do konca.
    Cilj, nove predčasne volitve.
    Nam pa misli ukrasti socialno varnost in tri leta možnosti, da se izkopljemo iz krize..
    In tako, ga ne bom volila nikoli več.
    Ne bom se več “zmotila”.
    Razen, če se izkaže kot konstruktivna opozicija – v dejanjih in ne v svojem tipičnerm cinizmu.

    9.12.2011 ob 08:33

  3. samokodela samokodela pravi:

    Se kar strinjam glede drugega komentarja!

    Kar se tiče prvega pa me zanima kaj je to ‘napad na tržnico in ‘razbijanje kulturnih tadicij’ ker nisem ljubljančan! Hvala za odgovor!

    Se ti morda zdi moj komentar toliko problematičen v kakršem koli smislu, da ga tudi ti ne bi objavila na svojem blogu?

    Za Janša in Nsi sem vsekakor imel ostre besede ja!

    Pa lepo sem pokritizital tudi levico in tudi Jankovića do neke mere! Res ne vidim razloga zakaj ni objavil komentarja in se soočil z njim!?

    9.12.2011 ob 08:47

  4. nevenka nevenka pravi:

    Pod Ljubljansko tržnico naj bi se gradila podzemna garaža, potem pa se je bil boj med oblastmi, ali je kulturni spomenik ali ni itd…menda garaža vseeno.
    V Ljubljani ljudje nismo bili navdušeni nad selitvijo Šentjakobskega gledališča in združvanja z drugimi gledališči, ukinil je tudi nekaj društev, ki so ostala brez prostorov itd.
    Zelo veliko peticij smo podpisovali v tem obdobju.
    Jankovič ima ekonomski kriterij za vse.
    Tudi kulturo. Saj je prav, čisto vedno pa ne.

    9.12.2011 ob 09:02

  5. nevenka nevenka pravi:

    Jaz nisem šef, zato ti ne morem obrazložiti njegovega ravnanja.
    A tudi moji komentarji so občasno v moderaciji – pa se nič ne sekiram.
    Vsak po svoje.
    Ponavadi jih kasneje odobri.

    9.12.2011 ob 09:04

  6. NoMercy NoMercy pravi:

    ojej .. kakšna krivica, ane, da kdo na SVOJEM!! kupu gnoja ne pusti drugim “srati” :)
    Blogi pač niso neko javno stranišče kjer drug drugemu odlagamo karkoli pač že :)
    Blog je pač osebno izražanje posameznika – pri tem lastnik portala (ne SIOL ne RTV ne kdo drug) nima veliko – razen, da reagirajo na pretiravanja. Komu pa kdo dovoli objavljanje na svojem blogu, je pa čisto njegovo osebno stališče (btw: mene kar nekaj bolj branih blogerjev blokira, pa se ne sekiram). Svoje povem pač na svojem blogu :P

    9.12.2011 ob 09:41

  7. drago pravi:

    Pa znano je, da je Chef zadrti janšistični desničar, ki ne prenaša levičarjev in po njih pljuva.

    Verjetno ga je hudo razjezilo, kar si napisal. Taki pač so, desnosučni!

    9.12.2011 ob 10:47

  8. samokodela samokodela pravi:

    Drago možno ja, nisem opazil do zdaj!

    Hotel sem še reči, da omenjamo neke vrste platonovsko ureditev države, ampak to je bolj metaforično mišljeno, jaz (kot tudi chef najbrž) sem s tem mislil državo ki je pač čim bolje urejena!

    Ker vemo da je Platon rekel, da bi umetnike izgnal iz idealne države ali jih vsaj nadzoroval, jaz pa mislim da je to napačno razmišljanje, ker umetnik lahko kakorkoli ustvarja in tudi komentira državo, pa ji to ne more škodit, ljudje si bodo vzeli kar si bodo želeli od te kritike in pač reagirali v skladu s svojimi občutki ki jih imajo že od prej in povedali kaj jih pri državi moti!

    Seveda pa obstaja tudi slaba umetnost v smislu propagande, debilizmov in osladnosti ki nas prikujejo pred televizijo in podobno! Tukaj je pač treba ljudem odpreti oči, da vidijo kaj je manipulacija ki jim škodi in kaj je kvazi umetnost brez vrednosti! Ljudje potem izberejo umetnost po svojem okusu, ki pa je še vedno umetnost, ne glede na izbor, kvalitetna kritika pa ne more škodit državi!

    Gre za prispodobo skratka, od Platona naprej se je še marsikaj dogajalo v filozofiji, ampak zaenkrat verjamem da je možno da se državo uredi do visoke stopnje in je še vedno svobodna, pluralna in ustvarjalna tvorba!

    9.12.2011 ob 11:14

  9. Rado Rado pravi:

    Nevenka,
    neprijetno sem presenečen da se prav ti, ki imaš umetniško senzibiliteto spuščaš v kritiko Daniele.
    Umetnost, zabavništvo pač ne pozna meja.
    Daniela, je prav simpatična ženska in zelo dobra pevka.
    Je mar Prešernov trg zanjo prepovedan le zaradi tega, ker je Hrvatica.

    Drago,
    ne strinjam se povsem s tabo glede Chefove ideološke zadrtosti. Problem je bolj na osebni ravni. Chefe ima izjemno močan ego.
    To ga blokira.

    9.12.2011 ob 11:16

  10. samokodela samokodela pravi:

    Saj Daniela ni nek poden, to je res, pa zelo simpatična je to je res!

    Tudi meni chef večinoma piše pametno in ‘ideološko nezadrto’ tokrat pa sem bil precej razočaran, čeprav se tudi tokrat vidi da je človek zelo pameten!

    9.12.2011 ob 11:24

  11. Rado Rado pravi:

    “Družinski zakonik je vezan na najbolj osnovne človekove pravice, tukaj ne morejo odločat nazadnjaki!”

    Samo, družinski zakonik vsebuje mnogo različnih komponent in se ga ne da sprejeti v paketu. In če je v njem nekaj komponent s katerimi se mnogi ne strijamo potem smo proti takemu zakoniku v celoti.
    Jaz sem nedvomno PROTI. Vprašam te, sem torej nazadnjak?

    9.12.2011 ob 11:33

  12. samokodela samokodela pravi:

    Proti kateremu delu pa si?

    Mislim da so vsi deli zakona vezani na to, da imajo ti ljudje popolnoma enake pravice kot ostali!

    Pa ne poznam te in tudi nasploh ne rad delim ljudi kot v pravljicah na zgolj dobre ali slabe, bele ali črne nazadnjaške in nenazadnjaške, itd.!

    Človek je lahko še vedno super, tudi če kaj šepa in skoraj vsak kje malo šepa, morda tisti ki so zelo uspešni na kvaliteten in pošten način skoraj nič!

    Ampak če nazadnjaškost pomeni da si proti na kakšen ‘čuden način’, tega pa mi še nisi povedal, potem si pač tudi malo nazadnjaški!

    9.12.2011 ob 12:02

  13. tatoslo tatoslo pravi:

    ego zna bit jeba, sploh če si mali plešasti :)

    9.12.2011 ob 12:07

  14. tecnoba pravi:

    ta tvoj zapis je ravno tisto, kar desničarji cenijo. plulavnje, blatenje, pošiljanje v srednji vek. .. res drugače!

    9.12.2011 ob 12:36

  15. chef chef pravi:

    @samokodela: Ne bodi siten, komentar je pač vrglo v moderacijo, jaz pa nisem 24/7 za računalnikom. Komentar sem ti zdaj potrdil, ker seveda nimam nobenega razloga, da ga ne bi.

    Ideološko nisem zadrt, daleč od tega, in moj tekst to tudi dokazuje – če meniš nasprotno, je problem v tebi.

    Res je, kar pravi @Rado: da imam velik ego. Ampak med komentatorskimi idioti kakršni ste, sicer sploh ne bi preživel, kaj praviš? Mislim, da si tako k srcu vzameš, ker nek blesav komentar pač ni bil potrjen in real time … smešno.

    9.12.2011 ob 12:55

  16. nevenka nevenka pravi:

    Rado, ti kar bodi razočaran.

    Danijela, pa Severina in podobne zadeve niso za moje uho in najbž za nikogar z umetniško sezibiliteto in me tudi na silo ne zvlečeš v slušni domet – so pa mirne duše za tvoje oko. So pa ljudje šli v luft, ker je bila kar naprej Danijela vse povsod …
    Če ima sem pa tja koncert za svojo publiko, naj ga ima.
    Ne pa za moj denar.

    9.12.2011 ob 15:14

  17. samokodela samokodela pravi:

    Sori chef, ampak tako je zgledalo, sem že kdaj komentiral na tvoji strani, pa mislim da je blo takoj, lahko da se motim,

    ampak to ni važno, važno je, da so bili potem pod mojim že naslednji komentarji in sem mislil da si jih odobril in sem pač pomislil da mojega nisi!

    tatoslo ne vem če govoriš o meni, ampak nimam velikega ega, rad pomagam drugim, nisem egoist, nisem le sam sebi pomemben, prisluhnem tudi mnenju drugih in znam biti tudi skromen in tudi majhen če je treba, pa čeprav zdaj sam sebe hvalim!

    Skratka hočeš rečt da sem ego in to zato ke nisem zadovoljen s svojim telesom? Kakšne neumnosti, čista provokacija, pa nisem še plešast zaenkrat, če pa bom pa kaj me briga!

    Tecnoba moji zapisi niso enaki blatenju in pljuvanju, ker imam veliko argumentov, uporabljam pa ostre besede, ker jih moram!

    Pa chef dobro je imeti dovolj močan ego da si kot človek stabilen, ampak ne sme iti preko meje, ne vem pa kako je pri tebi to, ne poznam te (dovolj)!

    9.12.2011 ob 17:06

  18. tatoslo tatoslo pravi:

    jao bože.
    Rado pravi: “…Problem je bolj na osebni ravni. Chefe ima izjemno močan ego.
    To ga blokira….” na tole se je nanašalo… to pa menda ni tako zakomplicirano razumeti, kaj?

    9.12.2011 ob 17:12

  19. chef chef pravi:

    Super, in potem me nek kmetavz zmerja še zaradi nizke rasti in redkih las. Bravo, fantje. Kdaj me častite pivo?

    9.12.2011 ob 22:51

  20. jure pravi:

    “Pa nisem zaslepljen levičar, ki bi slepo sledil levičarjem le zato ker sem pač levičar.”

    Hahaha, tu crkneš od smeha!

    10.12.2011 ob 12:25

  21. samokodela samokodela pravi:

    Kaj je tu smešnega??!!

    Nisem zaslepljen levičar, ki bi slepo sledil levičarskim strankam, samo zato ker sem ideološko levičar!

    Zdaj razumeš??

    10.12.2011 ob 16:30

Komentiraj

Za pisanje komentarjev morate biti prijavljeni.