29.11.2010

Monogamna ljubezenska zveza in z njo povezane težave

Objavljeno v Družbena kritika avtor samokodela

Monogamna ljubezenska zveza, je vsekakor nekaj najlepšega, kar se lahko zgodi človeku. Namreč v zares izpolnjujoči ljubezenski zvezi, se človek zaljubi v osebo, ki mu je podobna po karakterju in s katero se lahko veliko pogovarja in ki jo zanimajo podobne stvari, ima podoben način razmišljanja, je čustveno podporna, hodi z njim na potovanja in prireditve, ki zanimajo oba.

V kulturi, ki pa je v precejšnji meri prepredena s Krščanstvom, pa je pojavi mnogo problemov, čeprav ne trdim, da ti problemi izvirajo izključno iz Krščanstva, ampak tudi iz tega, da si mnogi ljudje pač nasploh ne znajo urediti ljubezenskega življenja(tudi neverni), ampak veliko ljudi na svetu in v Sloveniji se opredeljuje za Kristjane in iz mnogokrat slabega delovanja družbe se zelo dobro vidi, kako zmedeno verstvo je to! Krščanstvo namreč ljudi sili v monogamno zvezo in to celo do take mere, da bi naj bil človek v vsem življenju le z eno osebo in to s tisto s katero se tudi poroči. Problem nastane, ker Cerkev in starši Kristjane silijo v takšno zvezo, namesto da bi jim razložili, da je takšen način življenja najbolj izpolnjujoč, hkrati pa bi jim z lastnim vzorom dali vedeti, kaj polna in izpolnjujoča zveza sploh je. Župniki, ki so v celibatu, hkrati pa nenehno prosto seksajo, pač bolj težko dajejo zgled, kako bi naj zgledala zvesta in polna zveza. Eden od izvorov problemov v zvezi je tudi to, da Krščanstvo ženske razglaša za karakterno slabše, kot moške. To postavlja ženske v podrejen položaj, pogosto pa so zaradi tega tudi žrtve nasilja! Prav tako so bolj slab zgled mnogi starši, ki živijo v zvezah in se ne pogovarjajo, nimajo skupnega življenja, se ne posvečajo romantiki in izpolnjujočim odnosom. Problemi pa lahko nastanejo tudi zaradi napačnih predstav o ljubezni! Tukaj je lahko na eni strani pretirano romantiziranje, torej pretiravanje s tem kar sem opisal v prvem odstavku prispevka, potem tudi predstava o ljubezni, ki se kaže kot popolna nezvestoba in nezainteresiranost za medosebne odnose in problem, da partner pričakuje od ljubljene osebe dejanja, ki jih nima pravice zahtevati ali pa so nasploh nemogoča.

Skratka večina Kristjanov, pa žal tudi mnogi ki so nereligiozni, se v bistvu znajdejo v monogamni zvezi, ker čutijo, da to pač glede na zahteve kulture morajo storiti, pri tem pa sploh ne upoštevajo, da bi morali iskati sebi primerno osebo, ampak se običajno zveza zgodi po pijančevanju v kakšnem disku, pride do seksa na wc-ju in potem po možnosti ženska zanosi in sledi poroka. Rado se zgodi, da partnerja seveda kmalu ugotovita, da se osebnostno ne ujemata in da je vse skupaj katastrofa. Potem se pa za vikend hodi ’na kurbe’.Ljudje skratka nimajo pojma, kaj bi naj kvalitetna zveza sploh bila in tega niti ne iščejo in sploh ne odkrijejo, kaj je ljubezen, ampak so pač naključno z nekom skupaj in si mislijo, to že mora biti ljubezen. Mnogi ljudje tudi ne vlagajo dovolj v reševanje problemov v zvezi, ampak probleme pustijo da kar ostanejo ali pa ljubljeno osebo zapustijo.

Kar se tiče zvestobe pa je tako, da so mnogi ljudje zvesti, ker se jim zdi da pač morajo biti, ne pa ker bi tako sami čutili, zaradi navezanosti na neko osebo. Dandanes sicer mladi največkrat gredo že v več monogamnih zvez pred poroko, torej večinoma nihče več ne upošteva pravila ‚nič zvez in seksa, pred poroko’. Ampak problem je, da so te zveze pred poroko, mnogokrat ravno tako prazne in neizpolnjujče, kot zakonska zveza, čeprav se v tem primeru človek lahko vsaj kaj nauči iz izkušenj in tukaj ne govorim le o seksualnih izkušnjah. Seveda pa se tudi, ko so mladi pred poroko v določenih zvezah, dogajajo varanja, mnogi pa tudi živijo čisto avanturistično, popolnoma brez zvez, kar je pa najbolj bedno! Sicer se je to dogajalo tudi v zgodovini, a manj, ker so bile za avanturistično spolno življenje izvajane hude kazni, kar pa je neumnost, saj bi morali v resnici ljudi naučiti odgovornosti in pomena resnih zvez, a Cerkev ki bi naj to počela, je bila v ozadju ravno najbolj prešuštna, pa tudi pri ostalih ljudeh tega ni manjkalo, kljub kaznim!

Pomembno je tudi, da osebno ne moraliziram v zvezi s popolnoma svobodnim spolnim življenjem! Ljudje ki živijo popolnoma avanturistično, v bistvu ne delajo nič slabega, ker je seks normalna stvar, ampak vseeno pa je to škoda, ker zaradi tega marsikaj zamujajo, čeprav bi marsikdo rekel, da nekaj zamujajo ravno tisti, ki niso spolni svobodnjaki! Skratka ne mislim da je vse razen monogamija nemoralno, gre le za to, da menim, da je monogamija najbolj izpolnjujoča, če funkcionira seveda!

Kar se tiče porok, pa se je v preteklosti celo dogajalo, da so starši izbirali partnerja svojemu otroku in tukaj je bila možnost za katastrofo še večja. Seveda je šlo tukaj za finančno preračunljivost, ki pa jo danes opravljajo ljudje sami, brez da jim pomagajo starši. Še eden problem, ki je pogost v naši družbi je to, da si ljudje ustvarijo družino, nihče pa jih ne nauči, kaj pomeni biti za družino odgovoren. Zato se ljudje ločujejo in svoje otroke prepustijo na milost in nemilost. Ločujejo se zaradi slabih odnosov in splošne neodgovornosti. Seveda se to dogaja vernim in nevernim, a prav v katoliških družinah se velikokrat zgodi, da ljudje nimajo pojma, kaj je odgovornost in imajo družino, ker jo pač morajo imeti, nihče pa jih ni z zgledom naučil, kaj pomeni družino imeti. V preprostih in zelo vernih družinah sta mnogokrat prisotna tudi nasilje in alkohol, dodaten razlog za ločitve pa je tudi krščanska ideja, da je seks nekaj slabega, kar povzroča perverznost. Če je nekaj namreč razglašeno za slabo, postane mnogo bolj zanimivo in ljudje se varajo. Seks definitivno ni nič slabega in s tem da se seks razglaša za zlo, se varanja povečujejo, seks pa so nekoč morda zatirali tudi zato, da se ne bi širile bolezni in da ne bi bilo preveč otrok! A danes imamo kontracepcijo in tudi če je ne bi imeli, seks še vedno ne bi bil nič slabega in ljudi bi se dalo ozaveščati o nevarnostih brez očrnjevanja seksa!Zelo pomembno je, da sta partnerja pri seksu povsem sproščena, da maksimalno uživata in da nimata občutka, da delata karkoli slabega!

Skratka trdim, da so pojavi kot sta monogamno partnerstvo in družina(vendar tudi homoseksualna in enostarševska ter neporočeni, ki le živijo skupaj v zvestobi) nekaj povsem normalnega in najlepšega, vendar pa obstaja v družbi veliko pomanjkanje uvida v to, kaj je dejansko KVALITETNA ljubezenska zveza in kaj je ISKRENA in NEPRISILJENA zvestoba in kaj pomeni resnična odgovornost v družini. Izvor teh problemov vidim v največji meri prav v tem, da so te ideje mnogim ljudem vsiljene preko versko-religioznih tradicij, ki pa jih ne naučijo nič o tem, kako vse to pravilno udejanjati in ki sicer imajo za ideal partnersko ljubezen, ki ima dejanski izvor v človeku in je res pomembna, a te verske intitucije ne znajo tega ideala posredovati ljudem na pravilen način. Seveda so tudi med nevernimi ljudje s takšnimi problemi, ampak mislim, da tudi pri njih izvirajo problemi iz istih izhodišč, skratka iz tega, da šele sodobna psihologija, sociologija in filozofija postavljajo človeške odnose na svoje mesto in da se človeštvo še vedno ni povsem iztrgalo iz vse blaznosti, ki se nam je dogajala v zgodovini in med to blaznost spadajo tudi čudaške in zmedene religije in verstva. So pa zagotovo tudi verne družine, kjer partnerja živita v čudovito izpolnjujočem odnosu in kjer ni nasilja in starša odgovorno skrbita za otroke.

Zaključim lahko, da še vedno premalo ljudi išče polno izpolnitev v ljubezenski zvezi, kar izhaja iz določenih zgodovinskih faktorjev, pa tudi iz tega, da ima še vedno mnogo preveč ljudi prevelike probleme znotraj lastne osebnosti, da bi lahko polno zaživeli s kom drugim. Naj na koncu še enkrat posebej poudarim, da problemi v ljubezenskih zvezah v osnovi izvirajo iz tega, da si področja ljubezni mnogi ljudje pač ne znajo urediti, a vendarle imajo prevladujoča verstva in religije na nekem prostoru, velik vpliv na ljudi in mnogo problemov izvira od tukaj! Ključni elementi problemov pa vsekakor izvirajo iz verske in družbene tradicije, ki povzroča, da prihaja pri določenih partnersko družinskih pojavih, ki vsekakor morajo obstajati v družbi, do določenih izkrivljanj in deviacij.

  • Share/Bookmark
 
Objavo lahko komentiraš, ali pa s svojega bloga pustiš trackback. RSS 2.0

18 komentarjev

  1. ana pravi:

    mnogo ključnih problemov za kvalitetno partnersko zvezo, ki se lepo nadgrajuje in zori, je v napačnih predstavah o ljubezni.
    in mnogo ključnih problemov tudi zaradi osebnih komplexov, da.
    prvo se da lepo poglihat in zelo uspešno spremenit, pri drugih omenjenih pa je stvar precej zapletena…odvisno kako lahkoten si, koliko življenjski, vsestransko razumevajoč etc.

    29.11.2010 ob 18:03

  2. samokodela samokodela pravi:

    Ja in te napačne predstave o ljubezni deloma temeljijo tudi na tem, da ljudje ne dobijo realnih navodil o tem, kako imeti zvezo, deloma pa na tem, da ljudje berejo banalne ljubezenske romane in gledajo španske nadaljevanke,
    kar po mojem spet izvira iz tega, da kultura forsira neke ideale, brez pravega posredovanja vsebine teh idealov!

    Osebni problemi, ki posegajo v zvezo, pa vse skupaj le še poglobijo!

    29.11.2010 ob 19:34

  3. nejc pravi:

    monogamija ne obstaja!! druga nimam dodat!

    29.11.2010 ob 19:57

  4. samokodela samokodela pravi:

    No to pa ne bo držalo, mnogo ljudi živi v monogamnih zvezah!

    Seveda dandanes gre bolj za serijsko monogamijo(ha, ha), v preteklosti pa je bilo več takih, ki so imeli le eno zvezo v življenju, čeprav je bilo v ozadju veliko varanja!

    Skratka monogamija vsekakor obstaja in so ljudje, ki se je tudi zelo resno in odgovorno poslužujejo, ker vedo, da jim taka oblika partnersko-seksualnih odnosov največ da!

    Osebno mislim, da taka oblika ni vsiljena od kulture ali religije, problem je le, da kultura in religija ne naučita kako se imeti lepo v monogamni zvezi!

    Znanstveniki pravijo, da sta se zaljubljenost in ljubezen skozi evoluciji v prazgodovini razvili iz tega razloga, da dva človeka lažje skrbita za otroke kot eden in dejansko je bila veliko večja verjetnost, da bo otrok preživel, če v času nosečnosti moški skrbi za žensko, potem pa tudi po porodu in tukaj se je najbrž rodila ljubezen, ko postaneta človeka obsedena z drug drugim, ker skrbita drug za drugega in otroke. Čeprav so seveda mnogokrat vsi skupaj v plemenu skrbeli za otroke, a najbrž so se vendarle razmnoževali tako,da si je vsak izbral sebi najbolj všečno osebo in sčasoma se je razvila partnerska ljubezen in skrb obeh partnerjev za lastne otroke

    Je pa res, da zvesta partnerska ljubezen definitvno obstaja v človeku, ne glede na to, kako se je razvila in da izpolnjujoča zveza, da človeku največ kar je možno!

    29.11.2010 ob 20:14

  5. Stascha! pravi:

    že začelo se je napačno: se zaljubi v podobno osebo, potovanja, ista zanimanja, tralala. okej, to traja par mesecev. v najbolšem primeru let.

    nam samim “podobne” osebe ni. kdor je 20 ali več let v (srečni!) zvezi bo to vedel – ampak kaj, ko je večina zvez obstalo le “zaradi otrok”, pa kaj bojo sosedje rekli, pa zaradi navade…

    večina itak to dela kot z avti: 5 ali 10 let “skrbi” zanj, malo namaže armaturo, dogajanje pod pokrovom je pa čudo božje. in potem, glej ga zlomka, mašina dela super(?) več let in potem kar naenkrat crkne. kriv je seveda proizvajalec. ali v partnerstvu – drugi partner.

    monogamija (predvsem seksualna) je umeten proizvod, osnovan na par sto let starih finančnih dejstvih. in mi, ljudje, ki smo blazno samovšečni pametni paraziti, ki uničujemo vse okrog sebe, vključno z okoljem, kjer živimo, se vedno verjamemo, da je monogamija (glavni) pogoj za okej zvezo. ker je to rekel en stric, ki sliši govoriti nevidno bitje z nadnaravnimi sposobnostmi… če to ni čudovito…

    29.11.2010 ob 21:00

  6. samokodela samokodela pravi:

    Saj nisem rekel nam samim podobne osebe v nekem zrcalnem smislu. Govoril sem o dovolj podobni osebi, da lahko z njo živimo dalj časa in se imamo v druženju s to osebo lepo!

    Moramo pa spoštovati in pustiti razlike.

    Pa jaz sem samo govoril kvalitetah monogamne zveze! Nič nisem govoril o tem da mora trajati dvajset let.In nisem nujno govoril o poroki. Inteligenten človek je lahko naprimer v približno tri letnih zvezah, čeprav se mora včasih zelo truditi, ker se lahko določene stvari nenehno rušijo, ampak se splača truditi zaradi lepih stvari.

    Kar se tiče porok, pa je to pač zaobljuba in fino bi bilo, da se ne zaobljubljajo tisti, ki ne mislijo resno, pa je vse okej.

    V malomeščanskih okoljih bodo sosedje marsikaj rekli, ampak bolje je da gresta človeka narazen, če se več ne razumeta. Pa sosedje bodo običajno kaj rekli, če se človeka ločita, ker sta si obljubila zvestobo, a če ne gre je prav da se ločita. Naj sosedje rečejo kar hočejo!A jaz še zdaleč nisem govoril le o monogamnih zvezah v smislu poroke ampak o monogamnih zvezah nasploh!

    In nič nisem rekel da ne smejo razpasti, kaj šele da bi morale trajati vse življenje! Če pa se kdo tako odloči pa super, ampak samo če se res vse življenje lepo ima in to je možno, ampak redko in ravno o tem problemu sem pisal.

    Ko pa pridejo v igro otroci, pa gre za odgovornost in če nekdo ne misli skrbeti za otroke, je prav da to vsaj naprej pove in razčisti, da v primeru rojstva otrok ne bo ostal v zvezi in potem se lahko razideta, ker eden hoče otroke, drug pa ne ali pa dobita otroka, partner se odseli kot je napovedal in plačuje denarni prispevek. tako bi bilo fer!!

    To kar pišeš v tretjem odstavku se strinjam, namreč ravno o tej slabi skrbi za zvezo, ki jo ti primerjaž z avti, ravno o tem sem govoril.

    Ne strinjam se, da je monogamija umeten proizvod, ki temelji na finančnem dedovanju. Menim da monogamija v osnovi izhaja iz človeka, vendar je skozi kulturo in religijo zavrtinčena na ogaben in nefunkcionalen način.Vsekakor pa tudi nezvestoba izvira iz ljudi, ljudje smo precej promiskuitetna bitja, a jaz mislim, da največ dobiš iz monogamne zveze, ki pa jih je lahko v življenju precej!

    Monogamija je lahko čudovita, ampak absolutno pa ne moraliziram in trdim da je tudi poligamija ali tudi totalno avanturistično spolno vedenje moralno čisto okej, ampak mislim, da človek nekaj zamuja, če ne doživlja resnih zvez, čeprav bi najbrž seksualni avanturisti rekli, da največ zamujajo ravno tisti, ki niso seksualni avanturisti! Skratka ne govorim o monogamiji, ker je ostalo nemoralno, ampak ker je po mojem monogamija najbolj izpolnjujoča!

    Kar se tiče strica, ki je slišal govoriti nadnaravno bitje-ravno takšne neumnosti kritiziram v tem prispevku in nimaš pojma kako ostro in kolikokrat sem že kritiziral verstva in religije na svojem blogu!!

    29.11.2010 ob 21:28

  7. Heldarion pravi:

    Monogamija (in poligamija tudi) je religiozno vsiljena. Primeri? Krščanstvo, islam.

    Vsekakor zapis, ki da misliti, ampak mislim, da je iluzorno pričakovati, da bodo ljudje v teh zmedenih časih kaj bolj uvidevni, kot so. Vedno več je instant ponudbe in praktično nobeden ne uči zmernosti (oz. nekatere religijo jo, praksa pa…) in odgovornosti. Človek pa si potem vzame žensko/moškega, ga uporabi inu odvrže kot odpadek.

    Mogoče se sliši kot popolnoma kontradikcija vsega,kar sm napisal zgoraj, ampak mislim da ni hujše krize. Za vse skrbi naravna selekcija. Edini problem je, da se neumni ljudje množijo precej bolj kot pametni.

    29.11.2010 ob 21:30

  8. samokodela samokodela pravi:

    Monogamija in dejansko tudi poligamija sta na nek način tudi vsiljeni drži! Prva na področju Krščanstva, druga na področju Islama.

    Ampak kljub temu mislim, da monogamija je nekaj, kar izvira iz samega človeka in nekako se je ideja priplazila v Krščanstvo, ki jo je začelo forsirati, hkrati je ni znalo pravilno plasirati med ljudi, v ozadju pa itak totalen razvrat, sploh znotraj Cerkve!

    V osnovi gre za mnenje da je ljubezen do ene osebe najbolj izpolnjujoča, če dobro funkcionira, ker se človek res naveže in posveti veliko časa le eni osebi in zgradi se določeno razmerje, ki se po mojem veliko težje zgradi, če obe osebi vesta, da so prisotne še druge osebe. Morda bi temu lahko rekli egoizem, da želimo neko osebo le zase, a v resnici gre pač za neko intimo in za to, da preprosto ni časa, sploh pa dandanes, da bi se človek poglobljeno in iskreno predajal večim osebam.

    Če bi jaz živel v delu sveta kjer je propagirana poligamija, bi mogoče mislil drugače, saj bi lahko naprimer en moški gojil zelo oseben in globok odnos do večih žensk, a mislim da je to težko in da gre bolj za harem, kjer sploh ni veliko osebnih odnosov. V Krščanskem svetu ni z odnosi nič bojše, ker zgolj dejstvo,da ima nekdo eno žensko, še ne pomeni, da bodo odnosi tudi dobri.

    Ja časi so vse bolj čudni in zmedeni na žalost, se strinjam Heldarion!

    Pa ja saj kriza spet ni tako huda, je pa vsekakor več neumnih kot pametnih. Kot vedno najbrž, nažalost. Le da v krizi več bednikov na vrh priplava!

    29.11.2010 ob 21:47

  9. Vanja pravi:

    Problem ljubezni je, da ljudje ne dobijo pravih navodil? hahahaha, hvala za smeh.

    29.11.2010 ob 22:18

  10. samokodela samokodela pravi:

    Vanja iz tvojega komentarja ne morem sklepat, zakaj ti je to smešno!

    Morda zato, ker se pri ljubezni ne da ustvarit nobenih navodil? Do neke mere to drži, ker moraš uporabljat lastne sposobnosti in izkušnje vedno znova na inovativen način, da zveza obstane, pa tudi glede vzpostavljanja zvez ni ravno nekega končnega recepta.

    Ali morda zato, ker dosti ljudi sploh ne ve kaj je ljubezen, kaj šele, da bi poskušali kaj izboljšati?? In pač imajo nekoga, ko jim je tiste osebe dovolj, jo zapustijo, oseba je malo žalstna in to je to!!?? jaz ne verjamem v takšno vdanost v usodo in razvijam svoje koncepte razmišljanja o vsaki temi, ki mi pade na pamet!

    In neke stvari, pa so definitvno družbeno pogojene in bi bilo fino, če bi bile te stvari s strani družbe in kulture tako postavljene, da bi čim več ljudi živelo v kvalitetnih zvezah.

    Da bi se torej zavedali pomena zveze, pomena njene kvalitete in pomena reševanja problemov in da bi tudi približno vedeli, kako se te probleme da reševati!

    Sem pa tudi lepo napisal, da imajo ljudje tudi preveč notranjih problemov, da bi lahko zveza funkcionirala in da je nasploh toliko problemov na svetu, da marsikaj ne funkcionira kot bi lahko.

    In dejansko bi določena boljša navodila, kot ti temu praviš, lahko precej izboljšala stvari.

    Kakšni so pa tvoji proti argumenti, da navodila oziroma kvalitetnejši pristop do ljubezni ne bi pomagal??

    29.11.2010 ob 23:08

  11. ana pravi:

    jaz sem samo prebrala Formule ljubezni s popolno odprtostjo in samokritičnostjo – pa me je v marsičem spreobrnilo. Ni nobenih navodil, je samo elegantno opisana vsaka predstava o ljubezbni, ki škodi razmerju.
    Uvidela sem debilizem, nelogičnost, nepravilnosti….kar nekaj notranjih bojev…ampak sem si prišla za določene moje probleme na jasno.
    Še nekaj mi jih je ostalo – ti so pa zelo osbene narave, pa je težje. heeeh

    30.11.2010 ob 05:51

  12. samokodela samokodela pravi:

    Ana v to, da lahko zveze rušijo tudi napačne predstave o ljubezni, se sicer nisem posebej poglabljal, ampak na nek način sem govoril tudi o tem.

    Namreč tudi če si nekdo dogajanje v ljubezenski zvezi predstavlja na napačen način, to vsekakor ruši zvezo. Tudi to do neke mere omenjam v svojem prispevku, s tem ko rečem, da ljudje ne vedo kako bi naj zveza sploh funkcionirala. Še vedno pa mislim, da ideje, ki sem jih omenil v prvem odstavku lahko tudi dejansko funkcionirajo!

    A vendar se lahko pojavi precej problemov! Tukaj je lahko na eni strani pretirano romantiziranje, popolna nezvestoba in nezainteresiranost za medosebne odnose na drugi strani in problem, ki je nekje vmes in sicer, da partner pričakuje od ljubljene osebe dejanja, ki jih nima pravice zahtevati ali pa so nasploh nemogoča.

    O tej knjigi sem prebral, kar sem našel na internetu in z marsičem se strinjam. Saj tudi v prispevku omenjam, da bo marsikaj na svoje mesto postavila šele psihologija. Ljudje se morajo naučiti, kako reševati probleme v zvezi, kaj od partnerja lahko pričakujejo in kaj ne, ker gre za vdor v partnerjevo osebnost in predvsem morajo vedeti, kaj ljubezen sploh je, koliko trpljenja je še smiselnega, kaj je zaljubljenost in kaj ljubezen itd.!

    30.11.2010 ob 11:28

  13. komentart pravi:

    Eni pa mate preveč časa.

    30.11.2010 ob 17:12

  14. samokodela samokodela pravi:

    Čas bo zacelil svet.

    30.11.2010 ob 18:41

  15. perica perica pravi:

    Lep zapis.

    Nekdo je rekel, da veza pomeni predvsem reševanje problemov iz otroštva, s čimer se strinjam.

    9.12.2010 ob 21:32

  16. samokodela samokodela pravi:

    Hvala Perica!

    Ja tudi to je res, kar praviš!! Vsekakor skrb in negovanje zveze nujno vsebuje tudi osebnostni napredek, če hočeš da zveza lepo funkcionira, pa tudi samo po sebi je čudovito, da nam resna zveza lahko nudi toliko lepega, da včasih kar sama rešuje bolečine iz davnih časov!

    Tudi ljudje ki so odraščali v zelo vredu družinah, imajo kakšne travme ali pa so sami tako specifične osebnosti, da imajo sami po sebi težave in jih zveza zdravi ali kot poje Kreslin: Tisto noč ko sva šla, dvignila si me z dna do neba, dala moč, ki jo da, nekdo ki te upošteva, rad ima!!

    9.12.2010 ob 22:50

  17. Samo Kodela-Rockerska zeppelinifikacija in zappovska kritika » Kurbe in kurbirji pravi:

    [...] http://samokodela.blog.siol.net/2010/11/29/monogamna-ljubezenska-zveza-in-z-njo-povezane-tezave/ var a2a_config = a2a_config || {}; a2a_localize = { Share: "Deli", Save: "Shrani", Subscribe: "Naroči se", Email: "E-mail", Bookmark: "Zaznamek", ShowAll: "Prikaži vse", ShowLess: "Prikaži manj", FindServices: "Najdi storitev", FindAnyServiceToAddTo: "Dodaj v vse storitve", PoweredBy: " ", ShareViaEmail: "Deli z drugimi preko e-pošte", SubscribeViaEmail: "Naročanje preko e-pošte", BookmarkInYourBrowser: "V brskalniku dodaj med priljubljene", BookmarkInstructions: "Pritisni Ctrl+D ali ⌘+D za dodatek te strani med priljebljene", AddToYourFavorites: "Dodaj med priljubljene", SendFromWebOrProgram: "Pošlji iz kateregakoli email naslova ali programa za pošiljanje elektronske pošte", EmailProgram: "E-mail program" }; a2a_config.linkname="Kurbe in kurbirji"; a2a_config.linkurl="http://samokodela.blog.siol.net/2013/04/22/kurbe-in-kurbirji/"; a2a_config.no_3p="false";   Objavo lahko komentiraš, ali pa s svojega bloga pustiš trackback. RSS 2.0 [...]

    22.04.2013 ob 20:20

  18. Samo Kodela-Rockerska zeppelinifikacija in zappovska kritika » Gospa Bovary pravi:

    [...] http://samokodela.blog.siol.net/2010/11/29/monogamna-ljubezenska-zveza-in-z-njo-povezane-tezave/ var a2a_config = a2a_config || {}; a2a_localize = { Share: "Deli", Save: "Shrani", Subscribe: "Naroči se", Email: "E-mail", Bookmark: "Zaznamek", ShowAll: "Prikaži vse", ShowLess: "Prikaži manj", FindServices: "Najdi storitev", FindAnyServiceToAddTo: "Dodaj v vse storitve", PoweredBy: " ", ShareViaEmail: "Deli z drugimi preko e-pošte", SubscribeViaEmail: "Naročanje preko e-pošte", BookmarkInYourBrowser: "V brskalniku dodaj med priljubljene", BookmarkInstructions: "Pritisni Ctrl+D ali ⌘+D za dodatek te strani med priljebljene", AddToYourFavorites: "Dodaj med priljubljene", SendFromWebOrProgram: "Pošlji iz kateregakoli email naslova ali programa za pošiljanje elektronske pošte", EmailProgram: "E-mail program" }; a2a_config.linkname="Gospa Bovary"; a2a_config.linkurl="http://samokodela.blog.siol.net/2013/05/27/gospa-bovary/"; a2a_config.no_3p="false";   Objavo lahko komentiraš, ali pa s svojega bloga pustiš trackback. RSS 2.0 [...]

    27.05.2013 ob 10:19

Komentiraj

Za pisanje komentarjev morate biti prijavljeni.